Meest Gestelde Vragen

Heb je een vraag?

Meest gestelde Vragen

We streven ernaar om je pakketje binnen 24 uur op te sturen zodat je lekker snel van je bestelling kunt genieten!

We garanderen binnen 1 tot 3 werkdagen je bestelling te verzenden.

Ons doel is om je pakket zo snel mogelijk bij je thuis te hebben, daarom kiezen we altijd voor de snelste bezorger. Het verschilt dus welke pakketdienst er gekozen zal worden. Je kunt dit terugvinden in de track & Tracemail die je zult ontvangen.

Nee, Veer & Mare heeft (nog) geen eigen winkel. Het is daarom niet mogelijk om je bestelling af te halen.

Als je de bestelling geplaatst hebt en het geld is van je rekening afgeschreven krijg je een geautomatiseerde orderbevestiging. Als deze niet in je inbox of spamfolder zit, neem dan even contact met ons op zodat we het gelijk voor je na kunnen kijken!

Ja, je kunt je pakketje retourneren binnen 14 dagen na ontvangst.

LET OP: de retourkosten zijn op eigen rekening.

Retourkosten zijn voor eigen rekening.

Zodra de teruggestuurde bestelling (of items) ontvangen en gecheckt zijn op schade of onjuistheden krijg je binnen 14 dagen je geld teruggestort. Uiteraard doen we er ons best voor om de terugstorting binnen het termijn zo snel mogelijk te verwerken.

Ben je ongerust over een terugbetaling? Mail ons gerust even, dan kijken we het gelijk voor je na!

Gebruik je nog een kortingscode? Dan heeft het er waarschijnlijk mee te maken dat je de kortingscode niet in combinatie mag gebruiken met andere kortingscodes.

Als je een enkele kortingscode gebruikt kan het zijn dat de kortingscode verlopen is. Zo niet, neem dan even contact op met de klantenservice middels een email, dan helpen we je graag!

We zijn er elke week druk mee bezig om voor jullie de beste en meest kwalitatieve items uit te zoeken zodat we regelmatig nieuwe items in de shop kunnen zetten.

Hou hiervoor de socials goed in de gaten, daar zul je meer updates krijgen over nieuwe producten!

We houden een garantie periode aan van 2 maanden op elk verkocht product. Als zich een probleem voordoet met een product, stuur ons dan even een mailtje met het ordernummer, de naam van het product en een foto van het product/ probleem.

Let op, de volgende zaken vallen buiten garantie:

– Gebruikerssporen die zichtbaar zijn in de stof
– Beschadiging door nalatigheid 
– Niet volgen van wasvoorschrift
– Slijtage
– Water, val of stootslijtage
– Verkleuring (door wassen of dragen)
– Allergische reactie op het product

Onze voorraad gaat erg snel. Het is daarom soms lastig bij te houden welke items geruild zijn voordat ze weer besteld worden door andere klanten.

We raden aan om je bestelling terug te sturen en een nieuwe bestelling te plaatsen via de webshop.

Login

Als u een account bij ons heeft, meld u dan aan.